Nominera årets insats inom kommunikation

Har du gjort årets mest kreativa kampanj? Eller event? Kanske nytänkande design eller galet effektfull reklam. Nu kan du nominera ditt bidrag här.

Här kan du nominera ditt bidrag till Årets insats inom kommunikation.
Sista dagen du kan nominera ditt bidrag är 1 oktober.

Kriterier för tävlande bidrag:

  • Kampanj/event/aktivitet kan vara lokal, regional, nationell eller internationell.
  • Ska ha genomförts från och med januari 2024 fram till nu.
  • Ska ha genomförts av byrå eller kreatör med verksamhet i Norrbotten.

Juryn kommer att granska inskickade bidrag utifrån några bärande parametrar:

  • Nytänkande: Är lösningen verkligt kreativ?
  • Effekt: Förmågan att lösa kundens behov, gav det önskat resultat eller överträffade det målen?
  • Hantverk: Hur väl är enheter, aktiviteter, event genomförda?

Utvalda finalister meddelas till nomineringsansvarig innan de publiceras offentligt och den slutliga vinnaren utses på galadagen den 14 november av en oberoende jury.

Nominera ditt bidrag!

Fyll i dina uppgifter i formuläret och bifoga en PDF-fil i formatet A4 enligt följande.

En sida text som beskriver bidraget, textstorlek 11. Max tre sidor med bilder. Totalt fyra sidor. Detta skall anges i texten:

  • Ange beställare med namn och mobilnummer.
  • Ange ansvarig kreatör med mobilnummer.
  • Kort beskrivning av kreativ idé och utförande.
  • Datum när tävlande bidrag var aktivt.
  • Upparbetad kostnad + ev. budget för köpt media.
  • Utfall/effekt.

*” anger obligatoriska fält

Kontaktuppgifter

Nomineringsansvarig*

Bidrag

Godkända filtyper: pdf, Max filstorlek: 512 MB.
Max 4 sidor i A4 format.
Finns casefilm eller den sida där ni presenterar bidraget? Detta är inte obligatoriskt.
Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.